LEDIG!

Allmänt, musik, video / Permalink / 0
Första veckan av ledighet avklarad! Njuter till max! Men det gäller att hålla sig sysselsatt för att inte slappa till sig allt för mycket. Gick en långpromenad igår och det är en vana som jag tänkte lägga mig till med, för herregud vad trevligt det är. Och samtidigt ett perfekt sätt att röra på fläsket när man inte kan träna ordentligt. Finns ju en hel del promenadstråk i sthlm att avnjuta dessutom. Och när jag tröttnar på dessa kan jag ta bilen till något av alla naturreservat som finns runtom stada. 
 
Bilen jag kommer köra runt i är ett nytillskott till familjen som kommer välkomnas ikväll. En VW golf sportskombi i silver. Måste komma på nåt bra namn. Tips?
 
Eftersom det är fredag och jag har fredagsfeeling trots en helt ledig vecka :) så tänkte jag bjuda på skönaste danslåten som spelas just nu. Och med tanke på hypen kring skam och därmed även norge så blir det såklart fem fine fröknar av Gabrielle; 
 
 
Till top