Wakiepakie

Allmänt / Permalink / 0
 
Det är en ynnest att få vara föräldraledig den här tiden, nu när jag äntligen kan gå barnvagnspromenader. Och det lider ju inte brist på promenadstråk i den här staden :) Eftersom jag går samma promenadsträckor så får jag se hur våren vaknar. Så fantastiskt! 
 
Vet inte om det beror på årstiden eller amningen eller vad det nu kan vara men min hud är så otroligt torr! Hälarna till den grad att sprickbildning kommer ske vilken sekund som helst. Så idag, medan Nils sov tog jag tillfället i akt och letade rätt på fotfilen och fotkrämen som legat och vilat sedan i höstas. Så nu är fötterna lena som en babyrumpa! 
 
Den här årstiden blir jag alltid shoppingsugen! Men eftersom min kropp är några storlekar större än normalt får jag vänta med klädinköp någon månad. För jag räknar med att komma i mina gamla kläder i maj. 
 
 
 
 
Till top